دستور جلسه :فرمانبرداری تا فرماندهی
به نام خالق هستی
این جلسه سومین جلسه از دوره بیست وهفتم از سری کارگاه های آموزشی بسته ویژه همسفران کنگره60 بانگهبانی خانم اکرم واستادی خانم آرزو ودبیری خانم آذر درتاریخ 4/8/92 بادستور جلسه فرمانبرداری تا فرماندهی آغاز به کار کرد .
استاد فرمودند :اکثر ما باشنیدن فرمانبرداری تا فرماندهی به یاد پادگان های نظامی می افتیم ،اما در کنگره 60 فرماندهی به معنای یک انسان با احاطه داشتن یک سری از نیروهای درونی وبیرونی وقادر به انجام کاری که می خواهد انجام دهد .
ما بعد از عبور ازوادی دوم به این دستور جلسه می رسیم چون یاد می گیریم که فرمان روای یک کیهان عظیم هستیم که همان شهر وجودی خودمان است وباید تلاش کنیم که فرمان روای لایقی باشیم ،فرمانبرداری یعنی اطاعت کردن ،یعنی درس هایی که به ما داده می شود را به نحو احسن آموزش گرفتن ودر آینده کاربردی کردن
اگر در کنگره60 یک رهجو وفرمانبردار خوبی باشیم قطعا در آینده هم فرمانده خوبی خواهیم شد.انسان هر هدف وخواسته که داشته باشد اگر بخواهد به آن خواسته برسد اول باید فرمانبردار خوبی باشد تا به هدف وخواسته اش برسد رعایت اص.ل وحرمت ها درکنگره 60 یعنی همان فرمانبرداری .
خداوند بزرگ بعد ازآفرینش انسان تمام اختیارات را در وجود خود انسان نهاد تاخود انسان برای خودش تصمیم بگیرد ، فرمانده ای اصل بسیار مهمی است که انسان برایش بهای سنگینی پرداخته است.
انسانی که فرماندهی وجودش را از دست بدهد باید خیلی در شهر وجودی خود کا رکند تا بتواند به آن فرماندهی درست د رشهر وجودی خود برسد واین امکان ندارد مگر در شرایطی که فرمانبردار خوبی باشد تا بتواند فرمانده خوبی هم باشد.
لازمه فرماندهی ،فرمانبرداری است واینکه از تجربیات وآموزشهای فرد فرمانده که می توان استاد یا معلم باشد استفاده کنیم انسان وقتی که در مرحله نفس اماره است می تواند فرماندهی درستی داشته باشد تا اسیر نیروهای منفی نشود .
«فرزندان ما آن گونه هستند که ماهستیم نه آن گونه که ما می خواهیم »
پس اول باید فرمانبردار خوبی باشیم که بتوانیم فرمانده خوبی باشیم .تمام کسانی که فرمانبردار خوبی هستن قطعا درآینده فرمانده های موفق خواهند شد.
همسفر الهه
كنگره 60 ، یکی از سازمان های مردم نهاد در حوزه اعتیاد و مواد مخدر است که در زمینه کاهش آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر و اعتیاد ، به صورت رایگان و در سطح ملی فعالیت می کند . محورهای عمده فعالیت کنگره 60 ، آموزش ، پیشگیری ، مهار و راهنمایی رایگان درمان اعتیاد است . کنگره 60 در سال 1378 توسط آقای مهندس حسین دژاکام ، پایه گذاری و تأسیس شده است . در حال حاضر کنگره 60 در 30 نمایندگی در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند و شمار زیادی از مصرف کنندگان مواد مخدر توانسته اند با کمک آموزش های این مرکز به رهایی و درمان قطعی اعتیاد برسندوبلاگي كه پيش روي شما عزيزان است وبلاگ اختصاصي يكی از نمايندگيهاي اين جمعيت احياي انساني است كه در شهرستان رباط كريم قرار دارد.